Opret svar 

Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vores haver
24-04-2009, 21:29
Besked: #1
Genert Vores haver
Jeg tænkte på om jeg må foreslå at der bliver gjort lidt mere ud af brugernes haver.
Evt. så hver bruger, som måtte ønske det, har et helt underforum, hvor vedkommende kan oprette tråde, som handler om haven/drivhuset osv osv - vi kan på den måde inspirere hinanden og hvis forum er åbent for gæster, kan søgemaskinerne fange forskellige ord fra de tråde og derved lokke folk til Plantedebat Banana2
Besøg denne brugers hjemmeside Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
24-04-2009, 21:45
Besked: #2
RE: Vores haver
Hej Hannah.

Der skulle gerne være åbent for at gæster kan se alle tråde 001_smile

Jeg skal lige overveje ideen lidt. Der burde være rig mulighed for at vise sin have frem i "Udstillingsvinduet", men jeg er godt med på hvor du vil hen af Wink Alle er dog mere end velkomne til at oprette flere emner derinde, hvis de gerne vil have det gjort lidt mere overskueligt ved brug af flere tråde til f.eks. drivhus, have, stuen osv.

Hvis der er flere der skriver i denne tråd at de ville bruge det, vil jeg nok prøve det af.
25-04-2009, 06:46 (Denne besked var sidste ændret: 25-04-2009 06:51 af HannahPigen.)
Besked: #3
Tak Nicolai - så kan jeg ikke forlange mere. Man bruger den metode i Blomsterdalen og der bruger jeg det til at lave en havekalender samtidig, ved at lave overskrifterne så som:

23/4: Gødning af græsplæne
24/4: Sat kartofler.

Inde i trådene skriver jeg så om det og viser nogle billeder....
Hvis alle skulle gøre det i udstillingsvinduet, blev det noget rod.

Nå men som sagt kun et forslag - jeg håber andre vil bruge det osse 001_smile

Med blomsterhilsen fra Hannah Flowers

Besøg mig på http://www.udbyhoejnord.dk
27-04-2009, 07:24
Besked: #4
HAAAALLLO Venner kom nu og sig at I gerne vil have havetråde osse .......

27-04-2009, 07:54 (Denne besked var sidste ændret: 27-04-2009 08:00 af Anja.)
Besked: #5
Jeg ved ikke om jeg helt forstår hvad det er du foreslår HannahPigen.
Men sådan som jeg forstår det, er at du vil have at man kan have en slaks profil her inde, ud over det almindelige forum...... Det ville jeg syntes var en god idé, men jeg syntes det skulle være valgfri om man vil have den del med her inde.

Men hvis det ikke bliver til andet end at Nicolai laver et kæmpe arbejde for at få det op at stå, og så der kun er et par enkeldte der gider bruge det. Så syntes jeg det er lidt skørt at kaste sig ud i.

Jeg kan godt se det smarte i at man kan følge en bestemt persons have i en profil, frem for at skulle lede en masse tråde igennem.....men hvor mange vil bruge det???

Kunne man ikke lave en lille afstemning, for lige at få et lille indtryk af hvad folk mener?
Find alle beskeder fra denne bruger
27-04-2009, 08:06
Besked: #6
Det er som sådan ikke noget problem at lave et underforum for hver enkelt person der måtte ønske dette. Det er mere om det er nødvendigt. Når jeg ser på Hannas flotte hjemmesider kan jeg godt se hvor hun kommer fra.. fordi hun har mange mange billeder af sin have for hver måned 001_smile

Er der andre end Hannah der kunne tænke sig et underforum?
27-04-2009, 11:25
Besked: #7
Nemlig ... nu ved jeg så ikke meget om denne forumform og hvor meget tid Nicolai skal bruge til at lave det ... men med hans færdigheder, såååå *Fløjter*

Det jeg mener er at hvis man tager det forum der hedder Udstillingsvinduet, der laver Nicolai et underforum, der hedder Hannah`s have. Inde i det forum kan jeg så oprette alle de tråde jeg har lyst til.
Det man så kan gøre er at man laver sine tråde som en slags havekalender ... med nogle overskrifter som eks:

Den 10/4: Slået græsplæne for første gang.
Den 20/4: Gødet roserne.
Den 30/4: Klippet hækken.

Dette er kun overskrifterne, inde i trådene kan man så fortælle hvad man har lavet den pågældende dag i sin have og evt. vise lidt billeder... Når året er omme, har Plantedebat.dk lagt parpir til den enkelte brugers Havedagbog - den bliver ikke væk, bladene ikke gennemblødte osv ... når så året er omme (Hvis han vil) gemmer Nicolai dagbogen nede i et arkiv, så vi kan gå ind og se hvad vi lavede i April 2009 - Smart ik`?

Vi har det samme system på et andet blomsterforum, så det er egentligt ikke noget problem for mig, men jeg syntes systemet er så hammer godt at jeg gerne vil viderebringe det til Plantedebat.dk

PYHHH Det var noget af en remse 001_smile

27-04-2009, 14:40
Besked: #8
Hey RE: Vores haver
Hej Hannah. Jeg håber det er blevet som du ønskede. Ellers må du lige give besked 001_smile

Ser ikke helt tosset ud og er ret simpelt at oprette nu jeg ved hvordan det skal gøres Innocent
27-04-2009, 16:14
Besked: #9
YES YES Tak Nicolai - det er lige præcis sådan jeg mente det skulle være 001_smile[Billede: 2261.gif]

27-04-2009, 16:25
Besked: #10
Alletiders 001_smile

Jeg dykker hovedet ned i oversættelsen igen .. Wacko
Opret svar