Opret svar 

Tråd bedømmelse:
  • 0 Stemmer - 0 Gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Orkideer
06-07-2009, 15:38
Besked: #1
Orkideer
Endnu en ide til emne under stueplanter. Jeg tror nemlig de allerfleste har mindst en orkide i deres hjem. Og flotte er de jo!

Med mange plantehilsener
Sanne
Find alle beskeder fra denne bruger
Citer denne besked i et svar
06-07-2009, 16:24
Besked: #2
RE: Orkideer
Hej Sanne. Er du sikker på kategorien hører mest til under stueplanter ?

Jeg ved de også kan holdes i drivhus og udenfor så derfor jeg spørger.
Besøg denne brugers hjemmeside Find alle beskeder fra denne bruger
06-07-2009, 20:27
Besked: #3
jeg har orkideer både i haven og i vindueskarmen, men jeg synes der er så god plads under generelt stueplanter her. Og der findes rigeligt med orkide sider på nettet. Ellers skal vi ihvertfald også have en for stuebirk, julestjerne, en gummitræ og en mikadoplante.Rflmao

Kan man ikke, hvis det viser sig nødvendigt, senere flytte tråde ud og lave "rene emner?"
06-07-2009, 22:04 (Denne besked var sidste ændret: 06-07-2009 22:08 af Sanne.)
Besked: #4
(06-07-2009 16:24)Nicolai Skrev:  Hej Sanne. Er du sikker på kategorien hører mest til under stueplanter ?

Jeg ved de også kan holdes i drivhus og udenfor så derfor jeg spørger.

Jeg har dem kun indenfor. Derfor forslaget. Men lad bare være så!
(06-07-2009 20:27)anne Skrev:  jeg har orkideer både i haven og i vindueskarmen, men jeg synes der er så god plads under generelt stueplanter her. Og der findes rigeligt med orkide sider på nettet. Ellers skal vi ihvertfald også have en for stuebirk, julestjerne, en gummitræ og en mikadoplante.Rflmao

Ja, undskyld Anne, men lige nu føler jeg der bliver lavet grin med mig, fordi jeg foreslog på at orkideer kunne have deres plads under stueplanter. Det var bl.a. fordi der måske kunne komme nogle billeder af andres flotte orkideer.

Med mange plantehilsener
Sanne
06-07-2009, 23:19
Besked: #5
Næ, det skal du ikke føle. Jeg mener bare det bliver et voldsomt stort stykke hvis der skal være et emne både for orkideer inde og ude/drivhus. Vi har emnet orkideer for alle arter under stueplanter/planter i vores haver og huse men der er ingen indlæg.
Jeg har et par gange nævnt orkideer i mine indlæg, med foto - for ligesom at stikke fingeren i jorden,- på tilbud i Netto, og den ægbladede fliglæbe her i foråret. Der kom ingen reaktioner på det, det behøves heller ikke, men jeg vil da tro at der ville have været lidt respons om der var ork i dioter (det kalder vi os) eller almindelige orkide elskere.
Men undskyld ifald jeg har udtrykt mig dumtBlushing
07-07-2009, 07:49
Besked: #6
Jeg har flyttet forummet med orkideer til kategorien 'stueplanter'. Det gør ikke så meget at der oprettes en masse forums.. de kan senere hen samles under kategorier så det bliver mere overskueligt.
Besøg denne brugers hjemmeside Find alle beskeder fra denne bruger
Opret svar 

Forum hop: