|
Hvilken plante er dette ?
|
|
28-09-2008, 17:48
Besked: #1
|
|||
|
|||
|
Hvilken plante er dette ?
Goddag.
Er der nogen, der mon ved hvilken plante denne er ?: (vedhæftet) Venligst Slix |
|||
|
28-09-2008, 20:14
Besked: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Hvilken plante er dette ?
Nøj hvor irriterende, jeg har selv haft sådan en, men kan ikke komme på navnet.Jeg går i tænkeboks gør jeg
|
|||
|
28-09-2008, 20:56
Besked: #3
|
|||
|
|||
|
Ja, jo ældre man bliver, des længere varer det at tænke. Det er vist en bægerranke.
|
|||
|
28-09-2008, 20:59
Besked: #4
|
|||
|
|||
|
Forresten velkommen til, det er ikke sindsoprivende meget her sker, men det er hyggeligt alligevel.
|
|||
|
29-09-2008, 09:44
Besked: #5
|
|||
|
|||
anne Skrev:Forresten velkommen til, det er ikke sindsoprivende meget her sker, men det er hyggeligt alligevel. Hej Anne. Mange tusind tak for dine beskeder. Hvor herligt at finde ud af hvilken plante jeg har. Jeg fik den af én, der skulle rejse, og den var næsten gået helt ud. Og jeg var slet ikke klar over den giver så flotte blomster. Og mange tak for din velkomsthilsen - ha' en skøn dag. Venligst Salik |
|||
|
05-10-2008, 16:17
Besked: #6
|
|||
|
|||
|
Jeg tror det er den vi kaller for: Ynde, på latin: Dipladenia sanderi. Du kan jo gå på Google og kikke, men jeg tror det er :Ynde!! Blomsterhilsen fra Annie
|
|||
|
03-11-2008, 23:27
Besked: #7
|
|||
|
|||
|
Hej
Den plante du har er en Sundaville, som er en meget populær plante. Den fås i flere farver. Vi har haft 2 stående på terassen på mit arbejde. Jeg har netop taget dem ind, da de ikke tåler frost. hilsen Erik. |
|||
|
« Næste ældste | Næste nyeste »
|

Facebook
Søg
Medlemsliste
Kalender
Hjælp